Övtartó vállfa

Nincs sok övem, nem szeretem különösebben őket, számomra amolyan szükséges rossz, mégis fejtörést okozott annak a kevésnek is a tárolása. Az IKEA-s öv/sáltartó ebből a szempontból nem igazán vált be, ez a Tchibo-s darab úgy néz ki tökéletes lesz.
A Tchibo oldaláról rendeltem, volt egy online 20% kuponom ill. pont kifogtam egy ingyenes szállítási akciót, így nem volt értelme valamelyik boltjukban lecsapni rá. A szállítási idő 5 nap volt, jó nagy dobozban érkezett. Kicsit nehezményeztem, hogy csak sima csomagolást kapott és nem bubisat, de szerencsére nincs rajta semmilyen sérülés.
12 kampó található rajta, de több öv tárolására is alkalmas, minden esetre zseniális ötlet ez a vállfa, én a használaton kívüli táskák vállpántját is ezen fogom tárolni.
 



 
 

Nincsenek megjegyzések: