Újdonságok

Az F&F darabok kiárusítása már lecsengett, ettől függetlenül sikerült rábukkanni erre a szépséges darabra 290 forintért. :)


A Balea 2+1 akció keretében ismét lecsaptam három illatra, köztük az egyik új, elsőszámú kedvencemre a Glücks Rauch nevűre. Télen sokszor habfürdőzöm, ilyenkor a dm, rossmann, müller sajátmárkás tusfürdőit szoktam használni, ezért is gyűjtöm őket, mint egy hibbant mókus.

Az Yves Rocher rajongásom eredménye: kaliforniai mandula + brazíliai kávé = szerelem.

A Himalaya Herbals csomagocskát a rossmann karácsonyi csomagakciójának keretében szereztem be, mindössze 250 forintért.

Az Essence kifutó termékeinek kiárusításán mindössze egy nude rúzst vettem (52 In The Nude árnyalat), krémes, visszafogott darab, szuper illattal.
L'Oréal Shine Careese szájfény (102 Romy árnyalat), odavagyok a csomagolásért, meseszép, luxustermék benyomását kelti.  Szépen pigmentált, minimálisan ragad, tartós darab.

Nem kedvelem a celebparfümöket, teljesen hidegen hagynak, sosem gondoltam, hogy valaha egy ilyen darab birtokosa leszek. A Lady Gaga Fame parfümben a színe fogott meg, valahogy a magaménak érzem, persze az illata is tetszik.
Szintén akciós darab volt (dm), egy 30 ml parfümöt és egy 75 ml tusfürdőt ennyiért nem hagyhattam ott.:)

Nincsenek megjegyzések: