SALE vol.2.

A hétvégi bevásárlás során szuper dolgokra bukkantam az F&F termékei között. Érdemes szétnézni a férfi részlegen is, sok poló/ing akciós, Pasinak találtam pár tiszta pamut darabot 1000 forint alatt. Ez a kedvencem, ha utcára nem is, itthonra tökéletes.

A babacipők is akciósak, 1000 és 2000 forint között mozgott az áruk.  Nagylábúak előnyben, kis méret csak elvétve akad. A szegecsek mellett a masnis dolgok is a gyengéim, vele régóta szemeztem, így utólag nem bánom, hogy anno otthagytam, mert most mindössze 985 forintért hoztam el. Ez a negyedik babacipőm az F&F-től, eleinte ódzkodtam attól, hogy a Tesco-ban vegyek cipőt, a legelsőt is próbaképpen vettem meg, lesz, ami lesz alapon, nem gondoltam volna, hogy ennyire strapabíróak, ráadásul a lábamat sem sértik fel.


Írtam párszor, hogy a Tally Weijl célközönsége nem én vagyok, az akciók utolsó napjain azonban remek dolgokra bukkanok nagyon olcsón. Sikerült kettő, viszonylag meleg kardigánt elhoznom 1700 forintos darabáron. Természetesen az egyik szegecses :D, a másiknak az arany-fehér mintákkal kicsit karácsonyi a hangulata, a fazonja olyan, mint a vízesés.


Na igen, őt már csak a poén kedvéért sem bírtam otthagyni, meg aztán annyira finom anyaga van ennek a szőrmeszerűségnek, hogy legszívesebben egész nap simogatnám. Pasi szabályosan körberöhögött, merthogy annyira nem illik hozzám. Utálom a hideget, ő pedig puha és meleg, szóval jóbarátok leszünk.

Nincsenek megjegyzések: