Mangooutlet.com - online shopping - igen vagy nem?

Szeretem a Mango-t, szeretem a ruháikat, és sokszor vásárolok náluk, most pedig már online is nyomulok.
 
Szeretek online vásárolni, ugyanakkor a ruhavásárlástól mindig is tartozkódtam, vagy a méret nem volt jó, vagy a rendelt darab anyaga nem tetszett, ha pedig minden klappolt, akkor a ruha nézett ki borzalmasan rajtam. Szeretem élőben látni, azt, amire pénzt adok ki, megtapizni, felpróbálni, most mégis beadtam a derekam, mert egy régóta vágyott maxiruhára sikerült lecsapni. Sokszor megfordulok a Mango-ban, 'ismerem' a méreteimet, így mondhatni bártan vágtam bele a rendelésbe.
 
A mangooutlet.com-on 8000 forint felett ingyenes a szállítás, mivel a ruha nem került ennyibe választottam hozzá egy fehér inget, mert ingekből sosem elég. :)
Vasárnap dél környékén adtam le a rendelést és péntek délre már itt is volt a futár a csomaggal. Dobozra számítottam, nem ilyen műanyag csomagolásra, a képekért elnézést, de rettentően izgatott voltam, ezeket sikerült összehozni, mielőtt elkezdtem feltépni, hogy hozzájussak a tartalmához. :)

A ruhák külön be voltak csomagolva, ahogy ez látható a képen, illetve mellékelve volt még a számla, hogy tulajdonképpen mit és mennyiért rendeltem.

A méret jó volt, ami egy ici-pici csalódást okozott az a ruhák anyaga, az ing sajnos átlátszó és bár tiszta pamut, az anyag nagyon fura, leginkább a gézpólyákhoz tudnám hasonlítani. Ebből adódik az a pozítivum, hogy nem kell vasalni (utálok vasalni).

Ilyen kis címke volt rajtuk, természetesen ár nélkül.

Nagyon furcsa magamon látni ezt a színes maxiruhát, mivel a ruhatáram túlnyomórészt fekete darabokból áll, sajnos már nem tudtam hordani, szóval én már most várom a nyarat. :D
Képtelen voltam normálisan lefotózni, de ilyen:

Az Outlet is ugyanúgy műkődik, mint a sima Mango üzlet. A tavalyi és egy-két régebbi modell kerül ide, alapjáraton az árak szinte ugyan azok, mint az üzletben, DE, amint megkezdi az üzlet a nagy nyári-téli-szezonközi leárazást, az outlet is felzárkozik mégjobb árakkal. Az utolsó leárazáshullam alkalmával érdemes itt vásárolni, potom összegekért lehet alap- és, egy-két ütős darabot beszerezni.
Tapasztalataim szerint főleg a reggeli órákban célszerű böngészni a készletet, ilyenkor újratöltik, és a méretválaszték is nagyobb. Ha a kiszemelt darabból nincs megfelelő méret, azt javaslom, hogy nézetek vissza újra és újra, mert előfordulhat, hogy pár napon belül kapható lesz a keresett méret.
Én is így jártam a maxiruhával, mire a pénztárhoz 'értem', valaki gyorsabb volt és megvette a kiválasztott méretet, de pár héten belül ismét kapható volt.
Fizetni dombornyomott kártyával lehet, utalással ha jól emlékszem, csak Németországból illetve Spanyolországból.
Amit (szerintem) érdemes innen beszerezni, a téli leárazások során, azok a őszi/téli kabátok, nagyon jó minőségű, tartós, meleg darabok, és a legtöbbjük anyaga pamut és gyapjú keveréke.

Összességében elégedett vagyok, és biztos vagyok benne, hogy fogok a mangooutlet.com-ról még rendelni.

 
Follow on Bloglovin

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eddig 3 táskát rendeltem tőlük. Egy volt csalódás, ormótlan nagy a mérete, kép alapján mást vártam. De gyorsan szállítanak, az tény.

beautiful.lie írta...

Én táskát nem merek rendelni, ami tetszett eddig a Mango weboldalán, az élőben valami borzalom volt.

Unknown írta...

A maxi ruha annyira de annyira tetszik! :)

beautiful.lie írta...

:) Köszi, ezzel én is így vagyok:D

Unknown írta...

Szia! Én a mango.com oldalról rendelnék. Tudod véletlenül, hogy futárral vagy postával küldik e a csomagot? Nagyon köszönöm előre is, ha válaszolsz,
Kriszti

beautiful.lie írta...

Szia,
a mango.com oldalról még nem rendeltem, de valószínűleg a gls v dhl fog szállítani, és nem a posta. (vhogy nem tudom elképzelni, hogy egy ekkora cégnek a postával legyen szerződése a szállítást illetően:)

Viszont kérheted a mango üzletekbe is a kiszállítás, így a szállítás ingyenes.