Szeretem az augusztust vásárlás

Nem tudom mikor kezdték meg az Essence, Catrice kifutó termékeinek a leárazását, én csak a héten találkoztam velük, de az állványok már rendesen le voltak fosztva. Idén csak egy körömlakk és egy pirosító került a képzeletbeli kívánságlistámra. A lakk élőben annyira nem tetszett, a pirosító viszont igen, ráadásul volt egy 400 forintos kuponom a Müller-be, nem volt kérdés hogy jön velem. 
010 Toffee Fairy, visszafogott, halvány hamvas-barackos árnyalat.

Ebben a melegben nem viselem el az alapozót, szépen le is barnultam, úgyhogy egyik itthon fellelhető alapozóm sem passzol az arcszínemhez, de csak korrektorral teljesen meztelennek érzem a bőröm. Ez az első BB krémem, kimaradtam a BB, CC krém dömpingől, szóval nincs viszonyítási alapom. Pár használat után csak azt tudom mondani, hogy: tetszik. A 'helyettesíti az alapozót és a korrektort' szlogent viszont túlzásnak tartom, a fedése nagyon gyenge, tulajdonképpen alig van neki, de szépen egységesíti az arcbőrt, friss hatást kelt. Zsíros bőrre én nem ajánlom, nekem viszonylag normál a bőröm, de így is fényes leszek tőle picit. Így utólag azt kell mondanom, hogy az eredeti árát semmiképen sem éri meg. Akciósan vettem a Rossmann-ból, 1999 forint volt, és ebből lejött még 10% kedvezmény. Két árnyalatban kapható, az enyém a 200 Nude, ez a sötétebb, (a világosabb a 100 Ivory) szuperül passzol a mostani színemhez.

Az elmaradhatatlan Balea tusfürdők a Dm-ből. Most három tusfürdőt kapunk kettő áráért, azaz darabja 200 forintba kerül. Igyekeztem olyan illatokat választani, amelyeket még nem próbáltam, de ahogy magamat ismerem, visszamegyek és veszek még belőle.

A hétvégén volt egy kisebb és egy nagyobb volumenű IKEA-túra, megjártam mindkét üzletüket, nincs mentségem, de olyan dolgok jöttek, amiket már régóta kinéztem. Ezekről a díszekről írtam már Facebook-on, ITT találjátok őket. Kovácsoltvas jellegűek, én ékszertárolónak vettem őket, nagyon szépek és elég masszívak is, a nehezebb ékszerek sem tudták feldönteni. Sajnos hosszú nyakláncok tárolására nem alkalmas, ahhoz túlságosan alacsonyak.

Imádom az IKEA fekete-fehér képeit, de igen borsos az áruk, ez az orchideás kép most csak 995 forintba került, talán neki örültem a legjobban. Aztán van itt ágynemű, egy ajtóra akasztható tároló, lámpás tömgyertyához, ami akár vázaként is funkcionálhat, no meg a másik nagy kedvencem a csipkemintás lámpás.
 
 
Follow on Bloglovin

2 megjegyzés:

hkorinna írta...

A csipkés gyertyatartóból/vázából nekem is több darabbal van és ezt az ajtóra akasztható tárolót is megvettem, szuper a fürdőszobai piperék tárolására. :)

beautiful.lie írta...

Remek találmény, főleg Ilyen mini-fürdőszobába, mint az enyém. A hasonló anyagú kosár készletükre is fáj a fogam:).