SALE vol.3.

Nem én vagyok a Tally Weijl célközönsége, de a mostani leárazások alkalmával egész jó darabokra bukkantam. Ő az egyik, oversize jellegű pulóver, 1500 forint volt (eredetileg: 7895 forint lett volna), a képen elég rondának tűnik, de nem ilyen vészes:). Ugyan javában tombol a nyár, de én már elkezdtem nézegetni az őszi-téli darabokat.

Szintén Tally-s, a válldíszítés miatt akadt meg a szemem, az árát látván nem is volt kérdés, hogy jön velem. Egy számmal nagyobbat vettem, hogy alá tudjak öltözni, 1300 forint (7595 forintról akciózták le) volt, és tiszta pamut.
 
Az egyetlen nem akciós darabra a Tesco gyerekosztályán bukkantam, teljesen beleestem, egyszerűen képtelen voltam otthagyni. (790 forint)

Ami a táskákat illeti nem szoktam kimerészkedni a komfortzónámból, csak fekete táskákat hordok/veszek. Olyan táskát kerestem, ami nyári darab, passzol a maxiruhákhoz, és lehetőleg cipzáros. Nála jobbat nem találtam..., a rojtok nem a szívem csücskei, erős a gyanúm, hogy leszedem róla. (C&A)

A kalap egy régi vágyam, bár iszonyatosan/borzalmasan áll rajtam az összes létező kalapfaja, ahogy ez is :), ezért sem akartam 'vagyonokat' költeni rá, leginkább strandoláshoz/napozáshoz akartam egyet, és mivel 600 forintomba fájt 3995 forint helyett, megvetttem. Egyébként Tally Weijl-es.

Elképesztő mennyit lehet spórolni a nyári-téli nagy leárazások során. Nektem mit sikerült jó áron megcsípni?
 
Follow on Bloglovin

Nincsenek megjegyzések: