ÉkszerAKCIÓ

Elkezdődött! :)
Nekem tegnap sikerült eljutnom, a bp-i Árkádban kezdtem.
A C&A teljesen lefosztva, átnéztem a maradékot, és őrá bukkantam. Szeretem a nagy(obb), érdekesebb (számomra) gyűrűket, úgyhogy jött is velem.


A Pimkie-ben és az Orsay-ban is 250 forintba kerülnek az ékszerek, itt nem találtam semmit ami tetszett volna, viszont a SIX/I am üzletben továbbra is 500-800-1000 forint között mozog az ékszerek ára, talán ezért is volt teljes a készletük.
Betévedtem a Tally Weijl-be is, rájuk ott bukkantam, 300 forintos darabáron, eredetileg 2995 és 2595 forintba kerültek volna.

Azt hiszem ő lesz a kedvencem, pedig nem is akartam elhozni.


Az Arénában a C&A illetve a SIX/I am állványain elvétve akadt 250 forintos darab, viszont fullon voltak..., az Orsay/Pimkie/Tally szintén akciós.
 
Follow on Bloglovin

4 megjegyzés:

hkorinna írta...

Húú, de szuperek, a láncos neon nyaklánc a kedvencem! *.*

fanni írta...

Az utolsó nyaklánc mennnnyire szép!

Ilus írta...

A C&A-ban én is voltam, persze nem pesten, hanem Miskolcon, és ott még voltak szép darabok, egy fülcsi velem is jött. Nyakláncot én a Bijou Brigitte-ben vettem, 650-ért, ugyanis ott is nagyon jó akciók voltak! :)

Holnap lesz róla poszt is nálam! :)

A nyakláncok nagyon szépek, az első tetszik a legjobban! :) Ilyesmit akartam én is, de csak 2-3 ezerért akadtam rá mindenhol, annyit meg nem adok érte! :)

Jó poszt lett! :)

Szép estét neked! :)

beautiful.lie írta...

Köszi lányok! :)

@Iluss: ilyen statement (jellegű) nyakláncokkal én sem találkoztam, főleg nem 300 ft-ért. A Tesco-ban láttam hasonlókat 1400-ért.