Avon Care feszesítő arckrém


 

 

Ezt ígéri: feszesítő arckrém Anti Aging komplex-szel.
 
Ezért szeretem: ár-érték arány.

Amit tud: szerettem volna egy mezei hidratáló arckrémet, és rajta akadt meg a szemem, vagyis igazából az árán. Az ára igen baráti volt, és a neve is hangzatos: feszesítő arckrém. :).
No, én feszesítést nem tapasztaltam, de remekül hidratál, bár egy igazán száraz arcbőrrel, szerintem nem sokat tudna kezdeni.
A csomagolása teljesen rendben van, még ősz környékén rendeltem, nem emlékszem, de úgy rémlik, hogy nem volt lefóliázva a dobozban a krém, viszont fullig volt.
Az állaga teljesen jó, nem túl folyós, könnyen eloszlatható, hamar beszívódik és nem hagy maga után zsíros érzetet.
A krémből nem kell sok, ami jó, nekem még a fele sem fogyott el.
Az illata kellemes, nem tolakodó, nagyon tetszik. Nem vártam tőle túl sokat, de amire vettem, arra tökéletes.
 
 
 
Összességében: megszerettem.

Lelőhely: avon (100 ml/ kb. 400 ft)

Újravásárolnám: igen

 
 

Nincsenek megjegyzések: