'Utálom a novembert' vásárlás

Azt hiszem a bejegyzés címe magáért beszél...:)


Eléggé rááltam a hajápolás témára, gyosran le is cseréltem a rossmann-os Alterra samponomat, mert iszonyúan szárította a hajam, helyett jött ez a Balea-s szintén szilikonmentes, hidratáló darab. Sokkal jobb vele hajat mosni, nem szárít szanaszét, az illata kicsit kesernyés, nem olyan rossz, de nem is túl tartós.
A vaddisznósörte kefékről csupa jót olvastam, régóta vágyakozom egy ilyenre, a dm-ben három méretben kapható, ez a 'közepes' méretű, nekem bőven megfelel.
Olyan jóságokat írnak róla, hogy fésüléskor selymes fényt kölcsönöznek a hajnak, antisztatikus hatásuk miatt megakadályozzák, hogy szálljon a haj, ráadásul minden típusú és hosszúságú hajhoz alkalmas.
Egyébként a rossmann-ban is láttam ilyen kefét, ott 4 féle kapható, az áruk nagyjából fedi a dm-esek árát.



Állandó és hű társam. Végigpróbáltam szinte az összes illatot, és bár hatalmas citrus-fan vagyok, mégis az eredi gyümölcsös illetve ez a papaya-s lett a kedvenc. Nem tudom, hogy valójában hatásos-e, vagy csak jobban elkenem vele a koszt, de bízom benne, hogy valamivel jobb a semminél.




Már leírtam párszor, hogy mennyire utálom a hideget:), ennek hozadéka, hogy ilyenkor durván száraz a bőröm, a laksában a konyha kivételével mindenhol van valamilyen krém, szinte álladóan kenegetem a kezem, viszont ezek a tégelyek túl nagyok ahhoz, hogy a táskámban magammal cipeljem, úgy hogy beszereztem egy ilyen Himalaya Herbals mini-kézkrémet, mégpedig olyan hangzatos névvel, hogy: öregedésgátló kézkrém. Hát kíváncsi leszek...




Ő az Avon-tól jött, szerettem volna egy mezei hidratáló arckrémet, nem túl drágán, nos küldetés teljesítve. Az ára nagyon kedvező volt, ha jól emlékszem 400 forintba került, és ezért az összegért 100 ml krémet kaptam.


Végre valahára eljutott az agyamig és fel is fogtam, hogy hiába észbontóan illatosak és szépek a Labello gyümölcsös csodái semmit nem érnek, sőt, csak rontanak a helyzetemen. Nekem ez a sima Bebe ajakápló szokott segíteni, most a rossmann-ban akciós volt (299,-), de a tesco-ban is megtalálható hasonló áron.




A ricinus olajról gondolom mindenki hallott, mindenki ódákat zeng róla, remélem én is.:)
Eléggé fogyó termék lehet, mert csak a harmadik patikában volt, és ott is ennyi volt az össz készlet...
A hajnövesztés engem annyira nem izgat, úgy gondoltam a 'szempilla-projekt'-be fogok bele. Kimostam egy essence szempilla és szemöldökzselés tárolót (ez egyébként egy igen hasznos kis termék), a célnak megfelel, ennek köszönhetően kényelmes és egyszerű lesz a ricinus olaj használata.

2 megjegyzés:

hkorinna írta...

Ilyen kézfertőtlenítőt én is használok, szerintem nagyon hatásosak! Ricinusolajjal én is szoktam kenegetni a pilláimat, meg a szemöldökömet is, nagyon jó!! Én egy régi spirálom keféjét használom hozzá! :)

beautiful.lie írta...

Nagyok kíváncsi vagyok a ricinusolaj hatására, remélem beválik. :)