Schwarzkopf Palette Mousse Color hab állagú hajfesték


Ezt ígéri: egyszerűen használható, eper kivonattal gazdagított hab állagú tartós hajfestéket - az intenzíven ragyogó hajszínért. Egyszerűen rázd össze, majd a friss gyümölcsös illatú keveréket kesztyűs kézzel könnyedén vidd fel a hajadra. Élvezd az intenzív, hosszantartó hajszínt és az árnyalattól függő ősztakarást
Ezért szeretem: egyértelműen az illata miatt.
Amit tud: Leszögezném, hogy nem mozgok otthonosan a hajfestékek világában, ezt is csak hirtelen felindulásból vettem meg, lesz ami lesz alapon.
Nagyon tetszik a csomagolása, egyedi, kitűnik a többi festék közül. Jár a külön plussz pont azért, hogy jól le van ragasztva, nem lehet kibontani és belenyúlkálni.
Az első benyomásom a festékkel kapcsolatban pozitív volt, felbontottam a shaker-t és megcsapott a fincsi eperillat.
A rázogatós módszert is élveztem, feszültséglevezetésnek tökéletes, de akárhogy ráztam nem oldódott fel teljesen a festék, szemcsés maradt, a pohár alján és tetején ott maradt egy csomó. Habosodni szépen felhabosodott, jó sok lett belőle, az én vállig érő hajamnak túl sok is lett, a végén már nem lehetett hova kenni.
Imádtam az illatát, amit az egész festés alatt érezni lehetett.
A felvitel gyors és egyszerű, (a festést meg lehet oldani egyedül is, én azért biztos, ami biztos alapon segítséget kértem) a csöpögésmentességgel azért vitatkoznék, a kádra is bőven jutott, no meg az én homlokomra is..., szépen megfogta azt is, nem is tudtam leszedni, még szerencse, hogy van frufrum. A hajtöveket viszont elég macerás befejteni vele.
Könnyű lemosni, meglepő, de nem csípte a fejbőröm, és nem is viszkettem tőle, pedig ettől féltem a legjobban.
Mikor lemostam a festéket a hajamról, nagyon száraz volt, a dobozban található pakolás valamicskét segített rajta, de nem az igazi. A pakolás is eperillatú, ez az illat nekem már nagyon mű volt és émelyítő.
A 600-as árnyálat, azaz sötétszőke került a kezembe, úgy tippeltem, hogy nagyjából hasonló lesz, mint az én eredeti hajszínem, talán valamivel sötétebb, (rosszabb esetben világosabb)..., kissé elszámítottam magam...
Szépen befogta a hajam, az ősz hajszálakat is, és nem tűnik foltosnak, viszont nagyon sötét lett, pedig hamarabb lemostam, mint a megszabott idő, mert konkrétan feketének tűnt a fejemen..., hát nem épp ilyen színre számítottam, most nagyjából úgy festek, mint egy vámpírfilm mellékszereplője.
Én és a festett hajam már a harmadik hajmosáson vagyunk túl, aminek az az eredménye, hogy a festék fakult, ennek picit örülök, mert nem olyan durván sötét, mint legelőször, viszont, ha azt nézem, hogy ez egy tartós hajfesték (elvileg), akkor ez a következmény már nem annyira örömteli.
Összességében: nem tudom eldönteni, hogy pozítiv vagy negatív a véleményem róla, minden esetre az illata engem megvett.

Lelőhely: drogériák, hiperek

Újravásárolnám: jó kérdés..., nem tudom..., nem hiszem.



  


2 megjegyzés:

hkorinna írta...

Teljesen vörösnek tűnik a képen. Ezért nem veszek én már több drogériás hajfestéket, mert sose kaptam azt a színeredményt, amire számítottam..

beautiful.lie írta...

Legalább 20 képet csináltam, de mindegyiken más színe volt a hajamnak, élőben inkább étcsoki színe van...