Cadeavera hűsítő szemkörnyékápoló roll-on


Ezt ígéri: Gránátalma- és Aloe Vera-kivonatot tartalmaz. A hűsítő hatású gél gyorsan beszívódik és minden használat alkalmával jóleső frissességet kölcsönöz az érzékeny szemkörnyék számára. A bőr intenzíven hidratáltá válik. A finom, apró ráncok csökkenek. A roll-on-rendszer növeli a szemkörnyékápoló gél hűsítő hatását. Minden bőrtípusra.
Gránátalma-kivonat: intenzíven hidratál. A bőr ismét rugalmas és hidratált lesz.
Vitamin-komplex: C-és E-vitamin véd a szabad gyökök káros hatásaival szemben, a B5-provitamin nyugtatja, hidratálja és támogatja az epidermisz megújulását.
Aloe vera-kivonat: hidratál és fokozza a bőr regenerációját.
Ideális sminkalap. Bőrtűrőképessége dermatológiailag igazolt. Olaj- és parfümmentes.

Ezért szeretem: ár-érték arány miatt.
Amit tud: A müller sajátmárkás terméke. A tubusos változatát eléggé megkedveltem, gondoltam kipróbálom a golyósat is, ez valahogy praktikusabbank és higiénikusabbnak tűnt (az is:).
A csomagolásuk tök egyforma, ez is ugyan olyan szimpatikus, mint a társáé. Jól záródik, nem folyik, semmi probléma nincs vele.
A golyó szerencsére nem műanyagból van, így a hűsítő funkcióját ellátja.
Illatmentes, az állaga kicsit zselésnek tűnik, golyós mivoltából kifolyólag, könnyen és jól el lehet oszlatni. Nem okozott ugyan irritációt, de picit csípte a szemkörnyéki bőrt, és beszívódás után száraz érzetet hagyott. Más hatást nem fedeztem fel.

Összességében: a tubusos változatát valamivel hatékonyabbank éreztem, azt jobban szerettem.

Lelőhely: müller (akciósan kb. 750 ft / 15 ml; emlékeim szerint az eredeti ár sem éri el az 1000 forintot)

Újravásárolnám: nem.

Nincsenek megjegyzések: