L'Oreal Mythic Oil

A L'Oreal facebook oldalán sikerült elcsípnem ezt a Mythic Oil termékmintát, és őszíntén bevallom, nagyon örülök, hogy kipróbálhattam. Engem ez a 3 ml is meggyőzőtt.
A csomagolása a kis mintának valami csodás, nagyon tetszik ez az arany virág(?) motívum, ízléses és igényes.

A kapott tájékoztató szerint ez egy exkluzív szépségolaj, minden hajtípusra, olyan különleges összetevőkkel, mint a tápláló avokádóolaj, szőlőmagolaj. Használatával a haj puha, és ragyogó lesz, megkönnyíti a hajszárítást, és hosszantartó védelmet biztosít a pára ellen. Hajszárítás előtt és után is lehet alkalmazni.
 
Én a törölközőszáraz hajra vittem fel, leginkább a hajvégekre, utána pedig a szokásos módon megszárítottam a hajam. Nagyon könnyen eloszlatható, az illata közömbös, eléggé intenzív és hosszantartó, de a jó hír, hogy nem émelyítő. :)
Nekem két alkalomra volt elegendő ez a mennyiség, de sikerült beleszeretnem, puha és finom tapinátsú lett a hajam.
Egy a bökkenő: baromira drága, 125 ml és 3.990 forint..., ez volt a legolcsóbb, amit találtam, ITT. Remélem, hogy valamilyen akció keretében sikerül majd beszereznem, mert a jelen árát sok(K)allom.
 


3 megjegyzés:

samelike írta...

Én két hete néztem egy fodrász kellékesnél, viszont az ára volt az ami miatt nem vette meg. Ha jól rémlik nálunk 4500ft körül lehet. (én elhiszem, hogy szuper a termék de ennyi pénzt nem adnék ki érte...)

LittleMucli írta...

A szakmai termékek mindig drágábbak,mint a sima drogériákban beszerezhető társaiké. Tényleg húzós az ára,de látatlanba azt mondom sokkal jobban megérik az árukat.

beautiful.lie írta...

Én egyelőre ugyan azon a véleményen vagyok, mint samelike. Erős a késztetés, hogy beszerezzem, de ... :)