Alterra dúsító hajsampon (papaja&bambus) - szilikonmentes


Ezt ígéri: Az Alterra dúsító sampon értékes összetevői, mint a papaya- és a bambuszkivonat lágy erőt adnak a hajnak, mangó kivonata pedig lágy védőréteget képez a fejbőrön. A gyökereitől a végekig ápolja, vitalizálja a hajat, és növeli ellenálló képességét. Mesterséges színezőanyag-, illat-, és tartósítószer mentes.
Szilikon, parafin, és ásványi olajoktól mentes, a növényi összetevők lehetőség szerint ellenőrzött biológiai termesztésből és vad szedésből származnak.
Bőrgyógyászatilag tesztelt.
Ph-bőrbarát.
Dermatologiailag tesztelt-

Ezért szeretem: natúrkozmetikum csodás illattal.

Amit tud: a másik kipróbált szilikonmentes samponról ITT írtam, a csomagolást illetően erről is ugyan ez a véleményem.
Az illata nagyon tetszik ennek is, engem leginkább a Maoam rágógumira emlékeztet. :), sajnos a hajban már nem érezni.
Az állaga nagyon vicces, mint egy zselétömb (mikor kinyomom, folyton az amcsi filmek jutnak róla az eszembe: kórházas jelenet, ahol a szereplő színes zseléttömböt lapátol a szájába...:). E miatt elég nehéz eloszlatni a hajon, és nem is habzik annyira, mint egy normál sampon. A tisztító hatása egy vicc, egyenlő a nullával, viszont baromi gyorsan fogy.
Ahhoz képest, hogy ez egy dusító sampon, az én hajam teljesen lelapult tőle, ami részemről nem is lenne gond, de durván zsíros hatást keltett, és ha ez nem lenne elég, sokkal gyorsabban is zsírosodott. A fejbőröm is durván viszketett tőle, mondjuk ezen már meg sem lepődtem..., ebből a szempontból én nem vagyok mérvadó, mivel minden sampontól viszketek.
A hajam nem lett puhább tőle, tapintásra inkább száraz érzete van. Az illatán kívül semmilyen pozítivumot nem tapasztaltam.
Összességében: nem vált be.
Lelőhely: rossmann (649 Ft / 200 ml)
Újravásárolnám: biztos, hogy nem.


Nincsenek megjegyzések: