SALE vol.6. (utolsó kör?!?)

Nem kedvelem túlzottan a fekete színű farmernadrágokat, mert baromi gyorsan (ki)kopik a színű, de beruháztam egy vékonyabb anyagú változatra. Nem túl meleg, de nem is ez a leheletvékony, nyári típus, őszre, tavaszra pont tökéletes. Egy baj van vele: imádják a szöszök (a képen is látszik..:), de valami brutál módon tapad rá, mindenféle szösz.
Tally Weijl 2200,-

Szeretem ezeket az apró, érdekes kiegészítéseket, nem túl látványos, mégis eltérővé varázsolják az adott darabot.


Egy ideje szemezgetek az ilyen övekkel, találtam olcsóbb darabot is (Terranova), de annak a minősége annyira nem győzött meg, ezt viszont másodszorra árazták le, szóval jött velem. Eredetileg 3490 forint lett volna...
Pimkie 1000,-


Anyutól kaptam egy fehér inget, mivel annyit nyekeretem neki...:), csak egy ici-pici szépséghibája van: átlátszó.
Nem értem, hogy miért készítenek mostanság csak ilyen áttetsző darabokat.

Válla:

 
Lassan vége a nyárnak (brühüüü), és ahogy beköszönt a hideg(ebb) idő én azonnal kapom elő a garbókat, annyira megörültem ezeknek a leakciózott daraboknak, mint kismajom a farkának.
995 forint volt darabja, és 95%-ban pamut, iszonyat jó anyag van. Volt még fehér, homokszín és padlizsán vagy inkább meghatározhatatlan lila színben, sajnos ezekből nem találtam megfelelő méretet.
Bershka:

Bordázott, gombos az ujja, szeretem:)

 
Olyan vagyok, mint a szarka, imádom a csillogó dolgokat, sajnos vagy sem, már igencsak kinőttem abból a korszakból, amikor még tolerálható a csillám-csillám hátán "mánia/baki", úgyhogy csak távolról imádom továbbra is ezeket a holmikat..., ez viszont..., ahh, nem tudtam otthagyni, pedig tettem egy-két kört vele a kosaramban a Tesco-ban "gondolkodom, hogy megvegyem-e" címen.
Egyébként a gyerek-részlegen bukkantam rá, elvileg 35-ös, gyakorlatilag inkább egy 36-nak felel meg. Úgy utálom, hogy összegumizzák a ezeket a szerencsétlen cipőket, hogy még véletlenül se lehessen normálisan kipróbálni, csak végigcsoszogni vele a tükörig. Itthon aztán kiderült, hogy kijár belőle a lábam, szerencsére az ilyen cipőkbe mindig teszek zselés sarokvédőt, ez úgy néz ki segít, megoldja a 'ha nem figyelek oda, elhagyom a cipőm' gondot.
Anno nem is néztem szét a cipő-részlegen, úgy voltam vele, felesleg pénzt költeni az F&F-es cipőkre, úgy sem bírják sokáig a strapát. Hát tévedtem: ez a 'babacipő' volt az áttörés, imádom amióta megvan, talán az egyetlen olyan lábbeli, ami nem törte fel a lábam.



Baráti ár:

 
Igazából egy Triumph fürdőruhát szerettem volna (majd jövőre), de igencsak túlköltekeztem magam, aztán s.o.s szükségem volt egy vállalható fürdőruhára. Ez sikerült..., nyakbakötős, háromszög-fazon, nem épp az én "típusomnak" megfelelő...
590 forint volt darabja.
C&A
 
Persze egy 250-es fülbevaló-szett sem maradhatott ki:

Nincsenek megjegyzések: