BioHair vélemény

Hónapok óta (van az egy éve is) tervezem, hogy levágatom a hátközépnél valamivel hosszabb hajam, idegesített, és szinte folyamatosan összefogva hordtam, nem igen láttam értelmét a hosszú hajnak. Sok emberrel ellentétben engem nem azt tartott vissza a fodrászatoktól, hogy 'jaj, levágják a csodás hajkoronám, brühühüüü',  ez a legkevésbé sem visel(t) meg, a tapi annál inkább. Rühellem, ha kezek/lábak/akármik nyúlnak a hajamhoz.
Borzasztó nehezen szántam rá magam, nagyjából úgy rángattak be a szalonba, hát mit mondjak, nem volt egy gyalog-galopp..., megszenvedtem rendesen.

Ilyesmit szerettem volna:

Újfent rá kellett jönnöm, hogy az én hajam alkalmatlan bármilyen frizura elkészítéséhez, ehhez pedig főleg..., az enyém vastag szálú, enyhén hullámos, kezelhetetlen, úgy áll, ahogy épp kedve tartja, a fenti képen lévő haj pedig a legkevésbé sem ilyen.

5 perc várakozás után sorra is kerültem, egy kedves lány kezei közé, aki szerintem a pokolba kívánt...:).
A mosás számomra igazi gyötrelem volt, alapos és viszonylag gyors, bár ez a gyorsaság mégis óráknak tűnt, elmondhatatlanul (fóbiásan) gyűlölőm ha piszkálják a hajam, úgy hogy a sampon-balzsam kombináció alatt a 'nemsokára vége' mondatot mantráztam.
Ugyan kérdezgette, hogy pakolást (=mivel száraz a hajam..., de drasztikus vágást terveztem, és egyéb okok miatt, ezt fölöslegesnek éreztem), masszázst (ezt meg pláne: NEM!) és egyebeket nem akarok-e (neeem, rossz vendég!:), de csak túl akartam lenni az egészen minél hamarabb, hogy szabadulhassak.
Eléggé aggódtam a használt termékek miatt, nagyjából minden sampontól viszketek, de a weblapon azt olvastam, hogy csak természetes és vegyszermentes dolgokat használnak. Nos, lehet (nem vizsgáltam be), de már a mosás alatt elkezdtem viszketni a termékeiktől. Mondjuk ezen nem is lepődtem meg, hisz (ezidáig) csak egyetlen sampont visel el a fejbőröm..., nem véletlenül nem kértem sem pakolást, sem másféle szert a fejemre/hajamra.

A vágást egy fokkal jobban viseltem, a végeredmény figyelése lekötött kissé, és miután közöltem vele, hogy miért vagyok ennyire feszült, a lehetőségeihez képest megpróbált sietni. 
 
Aztán persze még jött a szárítás, és mivel én balga egyenesre kértem, kaptam hajhabot, plusz a végén fényspray-t is. A fejbőröm skalpért kiáltott...
Elégedett voltam/vagyok az eredménnyel, de leginkább annak örülök, hogy VÉGRE túlestem rajta, végre VÉGE a 'szenvedésnek', és kikerültem a kezei közül..., nem valószínű, hogy egyhamar visszatérek...:)

Ezt az opciót választottam: Hajmosás + Hajvágás + Frizura szárítás hajformázókkal (hab, lakk, zselé, vax), és ezért 3150 forintot fizettem.

Ami tetszett:
- kulturált, tiszta hely
- kedvesek
- gyorsak
- nem kell bejelentkezni, bármikor beeshetsz
- viszonylag olcsó

Ami annyira nem tetszett:
- a tukmálás (nem tudom, de én csak még jobban ellenállok, mikor megpróbálnak rámsózni valamit)
- nincs lehetőség sajátkezű szárításra vagy nekem nem említették. Esetemben teljesen felesleges a különböző szerekkel való beszárítás, mert ahogy hazaérek mosom is le/meg, de csöpögő hajjal mégse mehetek az utcára...
- a lány eszközeiben (=fésű), amiket nálam is használt, különböző hosszúságú és színű hajak leledztek..., hát nem volt épp guszta látvány, már a gondolat is irritáló, hogy más emberek hajában is volt az az eszköz..., amit valószínűleg csak a nap végén takarítanak ki.

Bővebb infó: ITT

Nincsenek megjegyzések: