SALE vol.4.

Hétfőn a leárazások "színvonala" miatt nyekeregtem, aztán két nap leforgása alatt sikerül beszerezni pár "vágyott" darabot.
Leginkább egyszerű, V-nyakú fehér pólókra, és ingekre hajtok (és persze blézerekre:)), a V-nyak most nem jött össze, de a fehér igen.

Egyszerű póló egy kis csavarral, és 100% pamut:

Imádom benne ezt a light-os korall színt, hátul pedig végig cipzáros:

Fehér, lezser ing, 100% pamut. Az alsó megkötős része annyira nem tetszik, de úgy megörültem neki, hogy inkább nem hagytam ott.

Szerettem volna egy hosszú fazonú inget is, ez kis túlzással a térdemig ér, egy leggingshez tökéletes lesz, ez is 100% pamut, egy noname üzletben bukkantam rá.



A H&M-ben az első leárazási hullám után már be sem mentem, most viszont még jobban leárazták a dolgokat, de ezen a vicces kinézetű felsőn kívül nem fogott meg semmi. Hülyén néz ki tudom, de felvéve, valami lélegzetelállítóan csodás látványt nyújt.

Elég kényes az anyaga, tele flitterekkel:

Farmer:

E miatt vettem meg, persze az sem volt hátrány, hogy pont jó volt:

Ti miket szereztetek be?

Nincsenek megjegyzések: