SALE vol.3.

A nagy nyári leárazásokat, én most nem igazán érzem át (legalábbis a tavalyihoz képest), a kezdeti lelkesedésem elszállt, talán a kínálat, talán az árak miatt..., fene tudja, de valahogy nem az igazi.
Persze így is elcsábulok, van egy kis bűntudatom, az ismételt pénzköltés miatt, de olyasmiket (IS) vettem, amire szükségem volt és/vagy pofátlanul olcsó volt, na meg felfoghatom ezt, amolyan elő-szülinapi vásárlásként...

Rákattantam a blézerekre, nagyon, és borzasztóan örülök, hogy sikerült beszerezni pár akciós darabot, mert őszintén szólva 10 ezret valószínűleg biztos nem adtam volna ki értük. Most egy feketére vadászok, de bármilyen más szín is jöhet. :) Igazából 2 gombosakat, és valamivel hosszabb fazonúakat szerettem volna, de az ilyenek, mintha felszívódtak volna az üzletekből, egy darabot sem láttam.
A Promod-ba véletlenül "tévedtem" be, aztán tessék, ott lógott az orrom előtt az utolsó kis méret.


Amit imádok benne az ez a gallér megoldás:

Ami annyira nem tetszik, az a gomb, ezt azt hiszem le fogom cserélni, ha találok olyat, ami tetszik:

És az ára: vicces ugye? Harmadszorra árazták le..., hát kikerekedett a szemem, amikor megláttam az eredeti árát..., pofátlanul magas, ez egy blézerért, ráadásul 1% pamuttartalommal sem rendelkezik, és a pót gombok is hiányoznak (mondjuk ez a legkevésbé sem zavar...)

Ő F&F-es, szintén utolsó és egyetlen darab, pont jó (az ilyen mázli ritka...)

Ezek a gombok sem tetszenek túlzottan...

Eredeti ár kontra új ár, ésss 97%-ban pamut:

New Yorker: szerelem volt első látásra, anno a facebook-ra is posztoltam :) (nagyjából 4 ezerbe került volna eredetileg, leárazva 2 ezer volt), és most az enyém. 
4 plázát jártam be, mire sikerült egy 36-os darabot találni. Már lemondtam róla aztán, hogy elüssem valamivel a várakozás idejét, betértem az üzletbe bambulni, és ő bámult vissza rám. 
Nem teljesen lapos, és mivel van egy kis sarka, meglepően kényelmes, nem törte fel a lábam, a pántok állíthatóak, és olyan kis vidám.
A cipők most le vannak árazva, már 1500 forinttért is lehet kapni balerinát, sajnos, az én lábamról a próbáltak mindegyike lepotyogott :(... (irigylem a nagyobb lábon élőket)




Women's Secret: a fehérneműt azt nem mutogatnám, de ez a zacsi imádnivaló :) és az Árkádban lévő üzletet felújítás miatt "kiárusítják", érdemes bekukkantani.

Triumph: talán ez volt a hétvége legnagyobb vétele, darabja 500 forint :D. Baromi nehezen találok megfelelő melltartót (pont ahogy cipőt), úgy hogy, amikor rábukkanok az "igazira", igyekszem, más színben is beszerezni (már ha van, de általában nincs).

Az Alexandra is remek akciókkal csábítja az ember lányát. A Patkányfogó nagynagy kedvenc.

2 megjegyzés:

Simon Gerda írta...

Én is jártam már a women'secret-ben és nagyon jó kis bolt! Az Árkádban(Pesten) találtam rá és egy szuper pizsit találtam ott :) A blézerek is nagyon jók, még régebben én is be tudtam szerezni egyett nagyon jó áron
Egyébként tetszik a blogod, nagyon jó :]

beautiful.lie írta...

Én a hétvégén voltam, de a kiárusítás miatt, már eléggé le volt fosztva. :/
És köszi:)