Garnier Ambre Solaire UV Sensitive 50+

Ezt ígéri: Az érzékeny bőrűeknek szánt naptejeknek nemcsak a bőr leégéséért felelős UVB sugarak ellen kell védelmet nyújtani, hanem az UVA sugarak ellen is, melyek a bőr idő előtti öregedését és napallergia kialakulását okozhatják. A Mexoryl® XL és SX fényszűrők, valamint a széles spektrumú UVA/UVB szűrő rendszerek nemcsak a bőr idő előtti öregedésétől, hanem a pigmentfoltok kialakulásától is védenek. Minden Ambre Solaire UV Sensitive termék hipoallergén, és illatanyag-mentes, mivel az allergia kialakulásának egyik legnagyobb okozói az illatanyagok. Mivel gyakran az érzékeny bőr nagyobb hidratálásra szorul, az UV Sensitive termékcsalád különleges hatóanyagokkal rendelkezik, amelyek 12 órán át folyamatos hidratálást biztosítanak. Könnyű használni, azonnal beszívódik a bőrbe, és nem hagy zsíros foltokat. Tiszta E-vitaminban gazdag hidratáló hatóanyaga segít a napozás alatt fenntartani a bőr természetes hidratáltsági szintjét. Érzékeny bőre hidratáltabb és jobban védett a napozás káros hatásai ellen.

Ezért szeretem: bevált

Amit tud: Jócskán benne vagyunk a nyárban, a napozás "szabályait" már mindenki kívülről fújja, így most ezzel nem fárasztanék senkit :) Annyit viszont elmondanék, hogy: én általában akkor szoktam bekenni magam, ha kiülök napozni, persze a helyesebb az lenne, ha a napozás megkezdése előtt 20 perccel tenném ezt, mivel ennyi idő szükséges, hogy a fényvédő kifejtse hatását, valamint másfél-két óránként (és fürdőzés után is!) ajánlott az újrakrémezés.
Évek óta használom ezt a naptejet, anno pumpás kiszerelésben is kapható volt (azt egyenesen imádtam), most (ha jól tudom) csak a gyerek változat ilyen. Amióta ráakadtam nem is kísérletezgettem mással, szeretem, mert egy megbízható termék.
A csomagolása teljesen rendben van, egyszerű mégis tetszetős.
A naptej állag megfelelő, nem folyik és nem is kell sokat vacakolni vele, mert jól eloszlatható és viszonylag gyorsan beszívódik. Elvileg nem ragad, de én érzek némi ragacsos utóhatást, főleg a kezemen, mondjuk ez nem olyan vészes. 
Találkoztam már olyan panasszal, hogy lehetetlenség ezzel a naptejjel lebarnulni. Tény, hogy a használatával az ember nem lesz barna egyik napról a másikra, nem is szabad célként kitűzni a "bronztestű csoda leszek egy nap alatt" szlogent. Viszont fokozatosan nagyon szépen le lehet barnulni vele is, erre én vagyok az élő példa :)
Amióta használom, egyszer sem égtem le, nem volt tőle allergiás reakcióm sem.
Az illata minimális és kellemes, a naptej összetevői ellenben nem túl "szépek".

Összességében: megbízható.

Lelőhely: drogériák, hiperek (2500-5000 Ft/ 200 ml).

Újravásárolnám: igen.

Nincsenek megjegyzések: