Ázsia Centerben jártam

Régen voltam itt, nagyjából akkortájt, amikor megnyitott, akkoriban csak a jobb oldali épület üzemelt: de a lényeg nem változott, akkor sem, és most sem nyűgözött le túlzottan. Szerény véleményem szerint ruhát egyáltalán nem érdemes innen vásárolni, egy-egy leárazás alkalmával sokkal olcsóbb és jobb minőségű (=bőrbarát) ruhákat lehet beszerezni. Színes, túlcicomázott, csiricsáré darabok tömkelegét tolják az ember arcába. Az idei trend, a neon erősen jelen van, de, ami az anyagösszetételt illeti, én inkább azt mondom, hogy: "kösz, nem, kihagyom!" Nem vagyok egy nagy pamut-fan, de igyekszem olyan darabokat venni, amelyeknek a pamuttartalma minimum 90%, persze, én is elhajlok, nemegyszer, de azért igyekszem :) Nagyjából mindegyik üzletben megtalálható ugyanaz a darab, csak más-más áron. Ami engem meglepett, az az, hogy mindezek ellenére is rengetegen voltak.
Amiért érdemes lehet kinézni:
- cipők: 2500-2800 forinttól kezdődtek. Volt olyan hely ahol 1000-1500 forintos dobozok voltak, ebbe bele voltak szórva a cipők, aztán túrj, ha akarsz, és ha mersz :).
- fehérnemű: 400 forint alatt nem igen láttam, sokféle-sokszínű, pamut is akad.
- kencék: láttam Maybelline The Colossal Volum' Express spirált 900 forintért, és az alapozók, krémek, lemosók is sokkal olcsóbbak, mint az üzletben. Azt nem tudom, hogy mennyire megbízható forrásból származnak, és eredetiek-e, de talán egy próbát megérnek. Mivel nálam kence-stop van, nem vettem semmit, de azt hiszem, ha elfogy valami, először itt fogok körülnézni, próba cseresznye alapon
- édesség: azt hiszem ezt nem kell magyarázni :) 300 g-os Milka kb. 550-580-ért.

Nem sok minden jött haza velem:

Nincsenek megjegyzések: