Max Factor Max Effect Cube szájfény


Ezt ígéri:  Kondicionáló,  vízmegkötő formulájának köszönhetően hosszantartó, magas fényt kölcsönöz az ajkaknak.

Ezért szeretem: közömbös, ha eltűnne, fel se tűnne :), de ha választani kell, akkor azért, mert természetes.

Amit tud: A csomagolása átlátszó, ami remek, mert látom, hogy mennyi van benne, nekem nagyon tetszik ez a szögletes forma. Jól záródik, az applikátor viszont elég pici, kevés szájfényt vesz fel, ami egyrészről jó, mert így biztosabb/precízebb a felvitel, másrészről rossz, mert legalább 3-4x bele kell mártani a tubusba, még nekem is, akinek nincs túl "nagy szája".
Igazából nem is az applikátorban van a hiba a szájfényfelvételt illetően, hanem inkább a tubus kialakításában, borzasztó pici a nyílása.
Az állaga teljesen rendben van, nem túl folyós, nem ül meg a redőkben, nem gyűlik össze a szájzugban.
A színe miatt kisebb szívrohamot kaptam (06 -  Chocolate Brown), mikor először megláttam, de semmi pánik, mert szerencsére nem túl pigmentált, csak egy nagyon enyhe színt ad a szájnak, teljesen szolid darab, ergo ebből a szempontból számomra tökéletes.
Nem szárít, a fénye és a ragadóssága is minimális, az illata visszafogott, nem zavaró, nem érzem a késztetést, hogy azonnal lenyaljam a számról.
Sajnos nem túl tartós, nagyjából egy órás a hatása. Az evést, ivást nem éli túl, mondjuk én előtte mindig letörlöm.
12 árnyaltban kapható.

Összességében: Többet vártam tőle. Az árát nem tudom, mert ajándékba kaptam, de tippem szerint 1000 és 2000 forint között mozog. 6 ml.

Lelőhely: drogériák

Újravásárolnám: Nem.




Nincsenek megjegyzések: