Garnier intenzív bőrfeszesítő


Ezt ígéri: Görgős masszírozó fejének köszönhetően intenzíven masszírozza és kisimítja a bőrt, elősegíti a sejtek kiürülését, valamint optimalizálja az összetétel hatékonyságát. 
Összetétele zsírégető Lipo-koffein-t és feszesítő hatású növényi elasztikus rostokat tartalmaz. 
Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják.
(látható eredmény 8 nap után)

Ezért szeretem: jó kérdés...
Nagyon kíváncsi voltam erre a 8 napos ígéretre, kitartóan használtam/használom, szeretném a "csodát", de nem történik semmi.

Amit tud: a csomagolása mutatós, professzionális, hatékony terméknek tűnik, részletes használati utasítással. Kezdetben tetszett, aztán használat közben kiderült, hogy nem túl praktikus. 
A pozitívum az, hogy jól kézre áll, jó, hogy az ON és OFF "gyűrűvel" szabályozni lehet a bőrre kerülő mennyiséget. 
A görgős masszírozó fej használata kellemes, viszont eredmény tekintetében nem sokat ér. A barázdák mélysége ugyan jó, de nem elég masszív/hatékony a görgő, erre a célra a legkevésbé sem megfelelő. 
A görgő barázdáiba illetve a görgőt tartó részbe sajnos beleáll a krém, ami szerintem pocsékolás felsőfokon, de legalább higiénikus, a görgő könnyen kipattintható a tartófejből, és le lehet öblíteni.
Zselés állagú, könnyen és gyorsan eldolgozható, de beszívódás után egy darabig kissé ragacsos érzetet kelt, hidratáló hatást én nem éreztem.
Az illata kellemes, nem tolakodó, elsőre citrusra emlékeztet, eldolgozva már nem tudnám megmondani, hogy mire.
Viszonylag kis területen használom, így kevés is elég belőle, sokáig kitart, de változást nemigen vettem észre.
Hozzá kell tennem, hogy nem mozogtam többet mint szoktam, egyedül az étrendem változott, diétáztam, és néha bevetettem őket, akiket nevezhetünk a krém szárnysegédjeinek:

Összességében: vártam a csodát..., csalódás.

Lelőhely: rossmann (akciósan 999 Ft/ 150 ml), dm, müller...stb. Alapjáraton 2000 forint fölött van az ára, szerintem a tubus kialakítása/a masszírozó fej miatt ilyen drága, de az ár a krém minőségét sajnos nem tükrözi.

Újravásárolnám: nem



Ilyen a feje:

 


Használati tanács:

Nincsenek megjegyzések: