Alterra sampon fénytelen hajra (sárgabarack&búza) - szilikonmentes

Teljesen közömbösen állok a szilikonos vs. szilikonmentes témához, mivel a fejbőrömre már évek óta egy gyógyszeres sampont használok. Ettől elég tömény gyógyszer-szagom van, úgy hogy a hajvégekre kénytelen vagyok valamilyen illatosított sampont használni, nagyjából mindegy, hogy milyet (avon naturals-t ne!), csak az illat számít.
Sok pro és kontra véleményt olvastam, de én úgy vagyok ezzel, hogy van, akinek beválik, van akinek nem, nem vagyunk egyformák (szerencsére:).
A legátfogóbb, leginformatív oldal ezzel kapcsolatban ITT (szerintem már mindenki ismeri).
Pár hete vagy inkább hónapja az összes alterra sampon és balzsam le volt árazva, ez, no meg az, hogy végre (VÉÉÉÉGREEEE) elfogyott az avon-os samponom, késztetett a vásárlásra.  

Ők jöttek velem:

Ezt ígéri: értékes összetevői mint a búza, sárgabarack és szőlőkivonat ápolja és hidratálja a hajat és a fejbőrt egyaránt. A haj könnyen fésülhetővé és gyönyörűen csillogóvá, fényessé válik. Mesterséges színezőanyag-, illat-, és tartósítószer mentes.
Szilikon, parafin, és ásványi olajoktól mentes, a növényi összetevők lehetőség szerint ellenőrzött biológiai termesztésből és vad szedésből származnak.
Bőrgyógyászatilag tesztelt. Ph-bőrbarát.

Ezért szeretem: natúrkozmetikum.

Amit tud: a csomagolása teljesen korrekt, tetszetős, jól záródik, fejre állítható (hurrá).
Átlátszó, zselés állagú, ezért kicsit nehezebb eloszlatni a hajon, talán kissé folyékonyabb is, és nem is habzik annyira, mint az előző samponom.
Az illata remek, kifejezetten tetszik, alkoholos citromfűre emlékeztet (ne kérdezzétek...:), sajnos ez az illat a hajban nem túl maradandó.
Nekem hajmosás után egy kisebb szénakazalra hajaz a fejem, így a hajmosást általában úgy időzítem, hogy utána/aznap már nem kelljen kimennem az utcára. Az első és a második használat után a szokottnál valamivel jobban gubancolódott a hajam, számomra ez nem zavaró, mivel hajmosást követően semmi különöset nem csinálok (a hajammal sem, csak megszárítom és lazán összefogom).
Az érzéseim kettősek: tapintásra durvának és selymesnek érzem egyszerre a hajam, a hajvégek viszont szuper puhák lettek. Meglepően könnyűvé vált a hajam, nem nehezedett el, viszont kicsit lelapult. 
Sokkal kezelhetőbb lett, most már csak egy fél szénaboglyára hajazok és nem egy egészre:)

Összességében: az első benyomásaim pozitívak, találkoztam már sokkal, de sokkal rosszabb samponnal.

Lelőhely: rossmann (649 Ft/ 200ml)

Újravásárolnám: igen.


Nincsenek megjegyzések: