GLAMOUR-napok kívánságlista

November óta kence-stop van, úgy döntöttem, hogy elhasználom a felhalmozott termékeket, és csak akkor veszek újat/mást, ha az adott termék elfogyott és s.o.s szükségem van rá, illetve, ha valami olyan 'olcsó', hogy azt tényleg nem lehet otthagyni. Ezt sikerült is betartani, csupán az essence szortiment váltáskor történt egy kis megingás,  no meg a Glamour-napokon ismét lesz egy "kis elhajlásom".

Dm
Nagyon jókat olvastam erről a korrektorról, kíváncsi leszek, hogy nekem mennyire válik majd be.
Müller
Erősen vacilálok a parfüm és az alapozóvásárlás között, azaz azon, hogy inkább egy 'drágább' alapozót vegyek-e, vagy ezt a parfümöt. Ez még a jövő titka.

A két lehetséges áldozat:

Ebből pedig fogyóban van a készlet, szóval muszáj kihasználni a -20%-ot, nagyon megszerettem ezt a korrektort.

Ruhákat nem igen szeretnék venni, bár a Pimkie-ben kinéztem néhány nyálcsorgató korall darabot (teljesen rákattantam erre a színre), de azt hiszem, megvárom a leárazásokat..., vagy nem...:/


Lehetséges, hogy a lista idővel bővülni fog. :)

Nincsenek megjegyzések: