Ziaja kakaóvajas arckrém

Ezt ígéri: normál és száraz bőrre. Bőrgyógyászatilag és allergológiailag tesztelt. Hidratál, élősegíti a bőr nedvességtartalmának megőrzését. Rendszeres használatával javul a bőr megjelenése és színe.

Ezért szeretem: az illata miatt, valami fantasztikus.

Amit tud: Fb-n már említettem ezt a krémet, most hosszabban is írok róla. A csomagolása pont olyan, mint a ziaja kakaóvajas testápolóé.
Tégelyes darab, fullig volt (amit el is várok). 
Nehéz, zsíros krém (az extrán száraz bőrnek tökéletes lehet), kevés is elég belőle, mert elég nehezen szívódik fel, de így viszonylag sokáig kitart. Én csak télen használom, ilyenkor ráfér a bőrömre az extra hidratálás, főleg lefekvés előtt kentem be vele az arcom. Nagyon fura, ugyanakkor kellemes érzés felvinni a bőrre, ilyen vizes-csúszós érzetet kelt. 
Puhává, finom tapintásúvá varázsolja a bőrt, és valahogy az összhatás, a bőrtónusom is jobb lett tőle. Irritációt, bőrproblémákat nem okozott. (Zsírós, extrán érzékeny bőrre, viszont én nem ajánlanám).
A krém kinézetre, állagra engem a gyönyörűen felvert tojáshabra emlékeztet (:). 
Az illata isteni, és elég tartós, imádom szaglászni.

Összességében: szeretem, jó az ár-érték arány.

Lelőhely: dm, rossmann (olyan 800 ft körül van, 50 ml)


Újravásárolnám: igen.





Nincsenek megjegyzések: