Nivea bőrfeszesítő testápoló

Ezt ígéri: természetes Q10 koenzimet tartalmazó formula. Elősegítheti a bőr saját Q10 szintjének növekedését és feszesítheti a bőrt. Segíthet megerősíteni a bőr védekező képességét és megőrizni rugalmasságát. Bőrbarát összetétele bőrgyógyászatilag igazolt.

Ezért szeretem: -

Amit tud: nivea-függő vagyok, de ez a testápoló nem vált a kedvencemmé, pedig nagy reményeket fűztem hozzá. Tubusos, fejre állítható darab, jól záródik, tetszik a csomagolás formája, jó az illata. A krém eléggé folyékony és könnyű, hamar beszívódik, kellemes, finom tapintású lesz tőle a bőr, ugyanakkor kicsit ragacsos érzetet kelt. Jól hidratál. Nem szerettem meg, feszesebb sem lett tőle a bőröm, alig várom, hogy elfogyjon.

Összességében: jobbra számítottam

Lelőhely: dm, rossmann, tesco...stb (akciósan 1000 ft /250 ml)


Újravásárolnám: nem.


Nincsenek megjegyzések: