GreenLine tusfürdő

Nagyon régen nem volt termékteszt, pedig időközben jó sok dolgot felhalmoztam, de most pótolok. :)

Ezt ígéri: a lágy bőrradír hatású tusfürdő bambusz tejjel gyengéden masszírozza, megújítja és ragyogóvá teszi a bőrt. Paraben mentes.

Ezért szeretem: az illata miatt.

Amit tud: A külseje nekem kifejezetten tetszik, átlátszó darab, jól zár, és ami a legjobb, fejre állítható. Állagra finom, selymes, a masszírozó hatása elenyésző, én konkrétan nem érzek belőle semmit.
Nagyon szeretem az illatát, nem tudom, mihez hasonlítani, de olyan friss és üde. Ugyan azt tudja mint a többi tusfürdő, jól habzik, tisztít, nem okozott irritációt.

Összességében: nem okozott csalódást.

Lelőhely: rossamann (egy akció keretén belül vettem, anno 400 forint volt 2 darab, nagyjából 400-500 forint között mozog az áruk, 250 ml)

Újravásárolnám: igen.



Nincsenek megjegyzések: