Mango sale

Imádom a Mango-t, a leárazások alatt, egy kivétellel Budapest összes Mango-jában jártam, és persze, mindenhonnan jött velem valami. Ezeket a darabokat régen kinéztem, listával indultam vásárolni, és tartottam is magam hozzá.
Ebből eredetileg fehéret szerettem volna, de addig 'tököltem', míg a fehérből már csak xs-es méretben volt.
Imádom, csinos, (számomra) kicsit különlegesebb darab, és amit a legeslegjobban tetszik benne, hogy oldal zipzáros.


Alig várom már a nyarat, meg a gatyarohasztó meleget, trikóból pedig sosem elég (fekete párti vagyok, ilyen színes darabjaim még nem voltak). 1000 forintnál többet nem szeretek, és nem is szoktam kiadni értük, főleg mert baromi gyorsan elnyúlnak.

Jó vételnek érzem, nem volt drága, és azért is, mert 100% pamut.

Az már biztos, hogy őt nem így fogom hordani :), más funkciót szántam neki. Utálom, ha kilóg a melltartóm a lazább trikókból, ezt lesz hivatott megelőzni.


Csak mert szeretem a 'Lizzy-faremercsaládot'.



Ebbe pedig totál bele vagyok szerelmetesedve, amióta csak megláttam. Gyönyörű, de az anyaga olyan, mint a pókháló, szóval nem jött velem haza.

2 megjegyzés:

Mia írta...

A Lizzy vonalat én is nagyon szeretem:) Bár most legutóbb egy Alicet vettem, pedig ilyenem sosem volt.
A Lizzy mennyibe került?

beautiful.lie írta...

Alicet én is próbáltam, alternatívaként szerepelt a képzeletbeli listámon. :)
4000 volt ill. 3995 Ft :D, az Aréna Plázában bőven volt Lizzy minden méretben.