Clinique All About Eyes Rich

Ezt ígéri: szemránckrém minden bőrtípusra. Nedvességben gazdag krém, csökkenti a karikák, árnyékok, duzzanatok és vonalak láthatóságát.

Ezért szeretem: a hatása miatt.

Amit tud: szerintem előző életemben panda lehettem, vagy egy drogos vámpír, esetleg a kettő keveréke. Iszonyatosan ronda, sötét karikákkal küzdöm, teljesen mindegy mennyit alszom, mennyi folyadékot fogyasztok, illetve, hogy stresszes vagyok-e vagy sem, ez ilyen, hogy is mondjam: 'családi örökség'. 
Ez az egyelten olyan krém, amihez pályafutásom alatt szerencsém volt, és ami valamennyire eltünteti a karikáimat. El nem tudom képzelni, mit művelhet egy normál karikával, ha az enyémeket ennyire meg tudja "szelídíteni".
A Glamour-napok egyik áldozata, nem először használom, úgy hogy célirányos törtem a Clinique-s pult felé, tudtam mit akarok, és nagyon meglepett, hogy kaptam hozzá egy mini ajándék terméket, mindezt a müllerben, nagynagy piros pont ezért nekik. :)
A csomagolása csodás, oda vagyok ezért az elképesztő, de igen drága tégelyért..., bár nem tartom túlságosan higiénikusnak, nem szeretek turkálni benne, de ez az én problémám.
Fullig volt, amit ezért a pénzért el is várok. Illatmentes. Nem csípi a szemem, nem okozott irritációt. 
Elég nehéz krém, az állag sűrű, nem mászkál a tégelyben, ha hasonlítani kellene valamihez, leginkább a testvajakhoz tudnám.
Nem szívódik fel túl gyorsan, de jól hidratál, lehúzza a püffedtséget, és halványítja a karikáimat.

Összességében: nekem bevált, nagyon szeretem.

Lelőhely: müller, douglas (elég drága darab 10300 Ft/ 15 ml)

Újravásárolnám:
igen.




Nincsenek megjegyzések: