Balea "cukorfalat" testápló

Ezt ígéri: Élvezd a citrom és vanília krémes és ellenállhatatlan illatkompozícióját! Az extra gyengéd összetevőket tartalmazó ápoló formula hosszantartóan hidratálja bőrödet, mely selymesen puhává válik. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják. Ph-bőrsemleges. Nem tartalmaz színezéket.

Ezért szeretem: ár-érték arány, lehengerlő illat.

Amit tud: ha rövid és tömör akarok lenni a csomagolásáról csak annyit írnék, hogy 'te jó ég', de mivel nem akarok az lenni :), így azt is hozzáteszem, hogy egy merő szín- és dolog kavalkád, kettős érzést kelt bennem, kicsit taszít, kicsit vonz. Ez a vonzalom kizárólag a citromnak köszönhető, ezzel a 'bugyuta' dologgal engem simán meg lehet venni, kilóra. :) 
Nem tudom mivel van bevonva a flakon, de marhára csúszik, már az első héten sikerült leejtenem, ezzel a lendülettel le is amortizáltam szegényt. Tubusos,  fejre állítható darab, én ezt annyira nem szeretem, a pumpás verzió a favorit.
Szerelmes vagyok az illatába, valami eszméletlenül finom. Először kellemes és leheletnyi vanília illata van, majd, ahogy dolgozom be a bőrömbe tömény citromillat (i-m-á-d-o-m):) leng körül, végül pedig a kettő különösen isteni kombinációját érezni. Azt vettem észre, hogy kb. 15 perc után már nem érzem az illatát, azt mondták, hogy ez csak az én difim, mert (állítólag) nagyon is lehet érezni, ezt a finom illatot.
A krém maga elég könnyű, viszonylag gyorsan beszívódik, jól hidratál, puha lesz tőle a bőröm, viszont felkenés után kicsit zsíros érzetem van tőle, de ez nem tart sokáig.

Összességében: oda meg vissza vagyok az illatától, imádom.

Lelőhely:
dm (499 Ft/ 400 ml)

Újravásárolnám: igen. 
leamortizáltam:
 
citrooom: 

Nincsenek megjegyzések: