Avon Naturals lime és golgotavirág hajdúsító sampon vékony szálú hajra

Ezt ígéri: Hajdúsító sampon vékony szálú hajra. Kíméletesen tisztítja a hajat.

Ezért szeretem: az illatát imádom..

Amit tud: a flakon nekem nem tetszik túlzottan, viszont jól kézre áll, és jól záródik, igazából a lime-al vettek meg. :)
Előnye: fejre állítható, e miatt jár a pluszpont. Az illata nagyon finom, de illékony. A flakonban nagyon tömény, kézben már nem annyira, és ahogy elkezdtem beledolgozni a hajamba, alig éreztem. 
Durva tapintásúvá vált tőle a hajam, igaz, csak utólag olvastam, hogy ez tulajdonképpen egy vékony szálú hajra való sampon, ami az én hajamról nem mondható el. (mivel a lime-dolognál végleg elvesztem, nem is figyeltem erre a 'tulajdonságára'). A hajmosás napján olyan volt a hajam, mintha egy szénakazal, a szokásosnál is kezelhetetlenebb, nagy tömegű (vékony szálú haj esetén érdemes egy próbát tenni vele), szóval a dúsító hatás gyakorlatilag érvényesült, azonban másnapra ebből semmi sem vettem észre.

Összességében: semleges a véleményem, de inkább nem, mint igen.

Lelőhely: avon (250 ml/ 346 Ft, normál ára. 550 Ft)

Újravásárolnám: nem

Nincsenek megjegyzések: