Avon Naturals frissítő cseresznyevirág sampon


Ezt ígéri: Mindennapi használatra. Kíméletesen tisztítja, revitalizálja és frissíti a hajat.

Ezért szeretem: az illata nagyon finom.

Amit tud: ez az egyenflakon engem nem nyűgözött le túlzottan, a címkét leszámítva pont olyan, mint a lime-os
Előnye: fejre állítható, e miatt jár a pluszpont. Az illata nagyon finom, de illékony. A flakonban nagyon tömény, kézben már nem annyira, és ahogy elkezdem beledolgozni a hajamba, alig éreztem. 
A hajam tapintásra egész jó lett tőle, de valahogy nem is tudom, olyan furcsa lett az 'állaga', össze-vissza szállt és gyorsabban is zsírosodott, de ha már pénzt adtam érte elhasználtam.


Összességében: teljesen semleges a hozzáállásom, de inkább nem, mint igen.

Lelőhely: avon (250 ml/ 346 Ft, normál ára. 550 Ft)

Újravásárolnám: nem

Nincsenek megjegyzések: