Avon Naturals citromvirág és bazsalikom testpermet

Ezt ígéri: a használati utasításon/összetevőkön..., stb-n kívül, semmilyen leírást nem találtam a címkéjén.

Ezért szeretem: lenyűgöző illat, szinte megveszek érte.

Amit tud: a csomagolása egyszerű, de mivel citromok 'díszelegnek' rajta, engem már ezzel kilóra megvettek. Pozitívum, hogy a flakon átlátszó, így van fogalmam arról mennyi is az annyi, ezen kívül könnyű, és viszonylag kicsi. A kupakja jól zár, csupán egyszer fordult elő, hogy a táskámban leesett a teteje. Remekül frissít, a nyári nagy melegben jó szolgálatot tett. Nagyon szeretem az illatát, legszívesebben egész nap elszagolgatnám.
Fújáskor nagyon tömény alkoholos illata van, de amit elterül a bőrön ez elmúlik. Nem nevezném túl tartósnak, illékony az illata:), de valamiért mégis nagyon szeretem.

Összességében: szeretem

Lelőhely: avon (599 Ft/ 125 ml)

Újravásárolnám: igen.

Nincsenek megjegyzések: