Mango -50%

:) leárazás indul. Próbálok célirányos lenni, konkrét darabokat kinézni, és csakis azokat magamévá tenni. Ez a stratégia, ami a Mango-t illeti, bevált (bár a táskák igen csábítóak voltak...). Ezeket néztem ki a weboldalukról.



Mert a fehér mindig jól jön. :) Nem volt :(, vagy csak én vagyok vaksi...(ha valaki szembetalálkozna vele, sikítson, lécci, köszi.:)

Részemről ez egy nyálcsorgatós darab (volt?). Még mindig erősen filozofálok rajta, hogy vajon kell-e ez nekem, leginkább azért, mert az anyaga igencsak..., khm..., xar, ilyen hálószerű (?) az egész, na most, ha beleakad gyűrű/karkötő/köröm/vagy egyéb tárgy könyörtelenül szétszedi a anyagszálakat.
:(


Ez meg hűűűűűűű. Sajnos ezt sem láttam az üzletben. (ha valaki szembetalálkozna vele, sikítson, lécci, köszi.:)




Egyedül ő jött velem haza. A farmernadrágok ára 4000-5000 körül mozog, és a lényeg, hogy szinte minden méretben van belőlük (ami nagy szó). 








Nincsenek megjegyzések: