Garnier Pure Active ExfoBrusher

Ezt ígéri: Ultra hatékony, miközben gyengéd a bőrhöz. A rugalmas mikro sörték fokozzák az elhalt hámsejtek és a szennyeződések eltávolítását. Gyökerestől távolítja el a mitesszereket és csökkenti a faggyútermelődést. A pórusok mélyen megtisztulnak (50 fő önértékelése alapján). A hámlasztó mikro-sörték a bőrhelyreállító fekete áfonya kivonattal gazdagított összetétellel együtt segítik elhalványítani a pattanások nyomait.

Ezért szeretem: egyértelműen a keféje miatt.

Amit tud: szokásos kék-fehér Garnier csomagolás, masszív, jó fogása van, nem csúszkál a kézben. Hátránya, hogy fejjel lefelé kell fordítani a tubust, hogy a termék kijöjjön, na most, az olyan bénáknak, mint én vagyok, ez nem szokott sikerülni, vagy lecsöppen az anyag, vagy a kisajtolt mennyiség nem elegendő. Elég sokat szoktam ezzel bénázni...
Leginkább a műfűre hajazó keféje vonzott, amit sokkal durvábbnak hittem, de a sörték puhák és hajlékonyak, nem szúrnak, vágnak, nyomnak, nem sértik fel az arcbőrt. Nagyon kellemes érzés használni, én kifejezetten élvezem, ahogy masszíroz.
Az illata frissnek hat, mentol keveredik egy leheletnyi beazonosíthatatlan illattal, nekem bejön. Vásárlás előtt érdemes megszaglászni (bár nem tudom, mennyire érződik), ezt vagy a Pure Active termékeket, mert van, aki nem bírja elviselni ez a „szagot”.
Használat előtt a kefét be kell nedvesíteni, és a benedvesített arcra kell felvinni körkörös mozdulatokkal.
Hetente 1-2 alkalommal használom, ami nekem bőven elegendő, szerencsére a pattanásos korszakomból kinőttem már, elvétve ugyan előfordul egy-kettő, de nem vészes. Változást nem vettem észre, használat után finom, puha ugyan a bőröm, frissnek és üdének :) érzem, de ezen kívül semmi. Előfordulhat, hogy pattanásos(abb) bőrön fejti ki igazán a hatását.

Összességében: ne várjon tőle senki csodát.

Lelőhely: auchan 999 Ft/150 ml (drogériák, hiperek, nem akciósan olyan 1200 Ft-ba került).
A használati utasítás a tubus hátoldalán található, elrejtették. Cseles..., katt a képre és látható lesz:

Nincsenek megjegyzések: