3D hópehely

...avagy "alkotok"... (hahaha). ITT találtam. Elég bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Jó móka, és szinte el sem hiszem, hogy képes voltam "elkészíteni", mert amikor a kézügyességet osztogatták, engem elfelejtettek éretesíteni..

Kell hozzá 6 db A/4-es lap, amit négyzet alakúra vágok:

olló, mini-tűzőgép (vagy cellux):

A négyzetem háromszög alakúra hajtom:

Megfeleztem (épp annyira csak, hogy vágni lehessen), és négy viszonylag egyforma csíkot vágok, de nem teljesen a papír végéig:

Széthajtom, és elkezdem összetűzni a kivágott részeket, így:


Ha az elsővel megvagyok, akkor megfordítom a lapot, és a második részt is összetűzöm:

Ismét megfordítom a lapot, és jöhet a harmadik rész, és így tovább:


Ilyen lesz, ha elkészül:


Miután legyártottam 6 darabot, hármassával összekapcsolom őket a végüknél és az oldaluknál:


Ezeket is összetűzőm, és kész is:

3 megjegyzés:

Yvanna írta...

Ez de jó....lehet kipróbálom egy kisebb papírral :)

beautiful.lie írta...

:)
Jó szórakozást hozzá!

Yvanna írta...

:D A "szórakozás" biztos meglesz! :)