Recept és ötlet INNEN.

9 megjegyzés:

linnya írta...

Hűűha, ennivaló szörnyecskék! :Đ

beautiful.lie írta...

Egyébként tényleg finomak:), nem vagyok nagy muffin-rajongó, de ez a kekszes alap rajta a csokiréteggel.., hűűű.

linnya írta...

:D Kezdek megéhezni.. :P
Tesómmal amúgy is terveztük, hogy valamelyik nap összedobunk valami muffin-félét. Most aztán tuti csinálunk valamit a közeljövőben! :Đ

beautiful.lie írta...

Hajrá!!
Mondjuk ezt elkészíthetnétek: http://www.nosalty.hu/triplan_csokis_muffin_recept_21035 :D
És majd írd meg milyen, mert régóta szemezek ezzel a recepttel. :D

linnya írta...

Oké. :)) Ez a recept jól is jött, mert az itthoni könyvekben nincs muffin-recept. :o :S Remélem minél előbb kitudjuk próbálni! :Đ

Yvanna írta...

Egy olyan kérdésem lehet, hogy ilyen protkós gumicukrot honnan lehet szerezni hozzá?

beautiful.lie írta...

Én a CBA-ban vettem, de a G'Roby-ban is láttam. Tettem fel egy képet róla.

Yvanna írta...

Oké, köszi :))) Csak azért mert sehol nem találtam :S

beautiful.lie írta...

Én is a legalsó polcon, egy halom más féle/fajta gumicukor alatt, jól elrejteve találtam rá.
Egyéként finom. :)