Balea selyemfényű sampon


Ezt ígéri: selyemfényű sampon őszibarack kivonattal és selyemproteinnel, normál és fénytelen hajra. A B3 és B5-vitamin komplexum bársonyossá varázsolja a hajat. Nem tartalmaz szilikont. Dermatológiailag tesztelt.

Amiért szeretem: a baráti árért, a praktikus fejre állítható flakonért, de leginkább az illatáért. A gyerekkoromra emlékeztet, imádom, amint lepattintom a kupakot megcsap egy gyerekkori pillanat, a gondtalanság és felszabadultság kora. Nagyon tömény és nagyon mű az illat, engem rágógumira emlékeztet, megspékelve egy leheletnyi barackkal, de azt hiszem, éppen ezért szeretem annyira. Pont olyan érzés fog el, mint amikor kiskoromban kicsomagoltam azokat a rágókat, amikben matricákat, meg különböző akciófigurák képei rejtették el ajándékként, és egy pillanatra betöltötte az egész helyiséget ez a jellegzetes rágó-„szag”.

Amit tud: elég sokat szöszöltem az üzletben, végignéztem, szaglásztam a tusfürdő, illetve samponkínálatot, és kicsit meglepődtem a nagy választékon. Van sampon korpás hajra, festett hajra, zsíros hajra, van volumennövelő, vitaminos, hidratáló, selyemfényű és így tovább. Legelőször a kókuszossal szemeztem, de mint kiderült festett hajra való, végül kicsit lelombozva ennél kötöttem ki. 
A külseje nem túl vonzó, a csomagolása egyszerű, nem ordít utánam, hogy vegyél meg, már csak a külsőm miatt is. Az illata levett a lábamról, szépen habzik, nem nehezíti el a hajam, sőt remekül kezeli a hajmosás után rakoncátlan oroszlánsörényre emlékeztető hajam, nincs szénaboglya fejem utána. Nem lesz tőle fényes a haj, mint ahogy látjuk a reklámokban (:), ez egy irreális elvárás, de könnyedén ki lehet fésülni, és tapintásra is kellemes. Csak orrhosszal ugyan, de részemről a versenyben lenyomta a L’Oreal Elseve tükörfény samponját, egyébként állagra is hasonlók.

Összességében: kiállta a próbát.

Lelőhely: dm (299 Ft/ 300 ml)

Így néz ki:

Nincsenek megjegyzések: