Kaptam 3.0

Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Egy kis fáziskéséssel ugyan de köszönet a díjért, Bloggerina Creepie-nek, és köszönöm, hogy gondolt rám.



 7 dolog rólam:
- utálom a muskátlit
- nem tudok biciklizni
- szeretek este/éjszaka vezetni, a körforgalomtól (az egysávostól természetesen:) pedig teljesen belelkesülök, annyira élvezem a fejemre kiülő vigyort ilyenkor, hogy van, hogy csinálok egy-két plusz kört 
- nem tudom, hogy említettem-e már, hogy mennyire gyűlölöm a hideget, ha megtehetném, habozás nélkül eltörölném
- a szórólapok (hiperek, drogériák, stb), "rabja" vagyok, másoknak szemét, nekem "kikapcsolódás" az átlapozásuk
- azok táborát népesítem, akik szeretnek egyedül aludni
- ha rákattanok egy számra, képes vagyok napokig, hosszú órákon keresztül csak azt hallgatni (mi mindenre nem jó az "ismétlés" gomb:)

Akiknek továbbadom: (részemről ez a legnehezebb pont)
Lény (akit megkérnék, hogy a régi blogom ill. nevem linkelje a "psszt" miatt) :)
Szandra
 

1 megjegyzés:

kempfcandi írta...

köszönöm szépen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!