Rozmaringos-sajtos rudak

A recept INNEN.

Engem kekszre emlékeztet ez a tészta, a rozmaring pedig egy különleges ízt ad neki. Érdemes kipróbálni.

Hozzávalók:
20 dkg liszt
15 dkg puha vaj (nálam margarin)
15 dkg reszelt sajt
1 teáskanál só
2 evőkanál tej
1 evőkanál friss, apróra vágott rozmaring


A tej kivételével a hozzávalókat összedolgozom (egy morzsás állagú tésztát kapok), majd hozzáadom a tejet, és addig gyúrom, míg a tészta összeáll. A tésztát téglalap alakúra (3-4 mm) nyújtom, és (én) tetszőleges méretű csíkokat vágok belőle, sütőpapírral bélelt tepsibe teszem, majd irány az előmelegített sütő, ahol kb 180 fokon aranyszínűre sütöm.


2 megjegyzés:

Yvanna írta...

Én is megcsináltam, nagy siker volt:) Barátok rögtön el is kérték a receptet:)

beautiful.lie írta...

Ennek örülök!:) Nekem is nagyon ízlett, de a rozmaringbokrom komoly harci sérüléseket szenvedett. :)