....ó, ...ió. ..ció, .kció, akcióóóóó


Nem tudom, ki, hogy van vele, de én ettől az egy szótól vérszemet kapok, és mindent összevásárolok ami vagy tök fölösleges, vagy nagy valószínűséggel a szekrény mélyén végzi. Ma azonban sikerült meglepni saját magam, ami valljuk be, nem gyakran fordul elő.
Itátnak akartam az IKEA-ban dobozokat venni, (dobozfüggő lévén nem értem, hogy lehet tárolódoboz nélkül élni), meg kíváncsi voltam, hogy mit is takar ez a „nagy vásár, még alacsonyabb árakkal” szlogen. 
Nu, hát amiket kilistáztam, azok közül semmit sem találtam, kivéve őt:

Hahó, Bandzsi vagyok!:)

Funkciója nálam: párna 

Őt nem lehetett otthagyni, mondta, hogy vigyél haza (mellesleg 1995 Ft helyett 995 Ft).
És láttam egy EXPEDIT polcelemet is leárazva, az EXPEDIT meg MALM sorozat nagy szerelem, erős késztetést éreztem, hogy a hátamon cipeljem haza, de aztán győzött a józan ész, a nagyonhülye felett.
Szívesen beköltöznék az IKEA-ba, jó lehet ott lakni. :)
Egyébként július 14-ig vannak bizonyos dolgok leárazva, rengetegen vannak, ennek ellenére nincs teljesen kifosztva.

Aztán beszabadultam az Árkádba, ahol vettem, figyelj, két lime-ot :D
A legtöbb helyen 50-70%-os akciók vannak, a H&M-ben 700-1500-2000-3000-5000Ft körül vannak a cuccok, viszont méretügyileg elég hiányos a felhozatal, én ezeket szerettem volna a magaménak tudni, de perszeeee, hogy nem volt. 


Pimkie-ben rengeteg féle-fajta-szinű trikó van, aki ilyesmire vadászik, annak érdemes bekukkantania.
A Jeans Club és a C und A maga a káosz, ide nem betérni kell, hanem menekülni, az egyetlen előnye ezeknek a helyeknek, hogy minden méret megtalálható (még)
A Promod a felüdülés, rend van, és átlátható rendszer, egyből rá is cuppantam 2 db farmerra, de legyőztem a késztetést, ami annyit tesz, hogy tuti visszamegyek majd értük. :)
A legnagyobb csalódás a New Yorker (főleg), és az Orsay volt…, semmi nem kiabált utánam, hogy nekem őt, most, rögtön magamévá kell tennem, és hiába van a SALE felirat a kirakatokban, azért szokott ez jobb is lenni. És ezzel meg is untam...

Nincsenek megjegyzések: