Rumos-túrós muffin kandírozott narancshéjjal


A 4. muffin sütésem, és még nem adtam fel, pedig nem nyerte el 100%-osan a rokonszenvem, de azt hiszem nem is fogja, egyszerűen ez nem az én sütemény-fajtám. Ez a változat ugyanakkor ízlik.
A receptre ITT leltem, kicsit átdolgoztam a saját ízlésemre, feleztem az adott mennyiséget, a mazsolát pedig elhagytam, mert ki nem állhatom (sem á lá natur, sem az ennivalóban..., abban főleg nem).

Hozzávalók:
7,5 dkg vaj
15 dkg kristálycukor (én csak 10 dkg tettem)
Fél csomag vaníliás cukor (egy egész ment bele)
2 tojás
1,25 dkg tejföl
25 dkg rétesliszt
Fél csomag sütőpor
10 dkg túró
1 evőkanál rum (helyett rumaroma)
1,5 evőkanál kandírozott narancshéj

A vajat kikeverem a cukorral, hozzáadom a vaníliás cukrot, belekeverem a tojásokat, a tejfölt, a kandírozott narancshéjat, és a liszttel elkevert sütőport.
A túrót összetöröm, hozzákeverem a rumaromát, majd ezt is masszába keverem. 
Előmelegített sütőben, 180 fokon, kb 30 perc alatt készre sütöm.

Nincsenek megjegyzések: