Mangó lassi


Rajongok az egzotikus gyümölcsökért (na jó, egyenesen szerelmes vagyok beléjük), a mangó pedig különösen kedves a szívemnek, ha tehetném, beköltöznék egy mangó-erdőbe (már ha létezik ilyen:).. Egy valamit nem szeretek, meghámozni, a hámozása felér egy kisebb csatával, amiben folyton én maradok alul. Pedig néztem YouTube-os mangó-pucolást, olvastam is róla, sőt…, ITT például képekkel illusztrált manó mangó-hámozásba is belefutottam…, de nekem ez valahogy nem akar sikerülni. 

(Gazdag vitamin- és ásványi anyag forrás, ezen kívül enzime gyomorvédő hatású. Gyümölcshúsának tápértékét nagy szénhidrát tartalma adja. Vitaminok közül megtalálható benne az A-provitamin, B1, B2 és az E vitamin is. Ásványi anyagokban rendkívül gazdag, foszfort, kálciumot, nátriumot, magnéziumot, vasat tartalmaz, béta karotin tartalma miatt pedig kiváló káliumforrás. Rosttartalma segíti az emésztést, és a kutatások szerint jótékony hatással van a szívre, valamint csökkenti a vér koleszterin szintjét.) 

Érdekesség: Ázsia egyes országaiban a szerelem szimbóluma, sok helyen az esküvői szertartásokon is megtalálható, így kívánják a bőséges gyermekáldást "elősegíteni".

Hozzávalók:
1 érett mangó
1 kis pohár natúr joghurt
Kb 1-1,5 dl tej
2 teáskanál méz

A hozzávalókat turmixgépbe teszem, simára mixelem, és már kész is.

Nincsenek megjegyzések: