Sajtos pogácsa




Úgy gondolom egy szimpla pogácsát elég nehéz elrontani, maximum elsózni lehet, vagy épp az ellenkezője, de ugye ez is ízlés kérdése…, nekem mégis sikerült. A mellett, hogy elsóztam, képtelen voltam a tésztával dolgozni. Nem volt omlós, nem volt finom, másnapra pedig kis híján gyilkolni lehetett vele.


Szóval most én vagyok a béna (nem vitás, az vagyok…), vagy…, vagy nem tudom.
Nem jött be, nagyon nem. 
Recept INNEN.



Hozzávalók:
50 dkg liszt
1 csapott evőkanál só
25 dkg margarin
20 dkg reszelt sajt
2 dl tejföl
2 tojássárgája
1 kávéskanál cukor
3 dkg élesztő
+ 1 tojás a kenéshez

A margarint elmorzsolom a liszttel. Langyos cukrozott tejben felfuttatom az élesztőt. A hozzávalókat összedolgozom, és a tésztát 12 órára a hűtőbe teszem. Ezután a tésztát 1,5 cm vastagra nyújtom, és tetszőleges méretű pogácsákat szaggatok. Megkenem felvert tojással, megszórom sajttal, és előmelegített sütőben kb 180 fokon 20-30 perc alatt aranybarnára sütöm.


Nincsenek megjegyzések: