Garnier 2in1 vízálló sminklemosó


Azon röhögtem (kínomban), hogy minden termék, amit használok egyszerre fogy ki, még véletlenül sem egyesével..., most épp ott tartok, hogy a sminklemosón keresztül az alapozón, és a korrektoron át, a parfümig minden kiürült.

Ezt ígéri: speciálisan vízálló sminkekhez kifejlesztett termék. Bőrnyugtató növényi kivonatot és B5-vitamint kétfázisú összetételében egyesíti. Egyetlen gyors mozdulatban ötvözi az olaj sminkeltávolító hatását (két fázis) a víz frissességével (áttetsző fázis).

Amiért szeretem: alkohol- és illatanyagmentes. Kíméletes az érzékeny bőrhöz.

Amit tud: kíméletes, hatékony, a vízálló szempillaspirál eltüntetésével viszont megküzdött illetve megküzdöttem.

Összességében: szerettem, de rendesen megdrágították, ezért (is) kacsintottam más termékek felé.

Lelőhely: hiperek, dorgériák (kb 1900 Ft)

Nincsenek megjegyzések: